Koniec výhovorkám

„Teraz nemám čas. A čo ak mi niečo zistia? Veď pôjdem nabudúce.“ Niečo vám to pripomína?
V štvrtom ročníku kampane sme spolu s influencermi a známymi osobnosťami
skoncovali s výhovorkami a darovali ľuďom čas na vlastné zdravie.

Dali sme ľuďom čas
na návštevu urológa

Ľudia, ktorí sa nestarajú o svoje vlastné zdravie, sa najčastejšie vyhovárajú na nedostatok času. Ten ale zohráva tú najdôležitejšiu úlohu pokiaľ ide o rakovinu prostaty. V movembrovej kampani známe tváre vrátane moderátorov, športovcov či politikov prebrali do rúk iniciatívu a darovali mužom čas potrebný na návštevu urológa. Kristína Tormová čítala rozprávky, Michal Konrád a Bao Brothers varili večeru, Fusakle sa postarali o vianočný darček. Muži zatiaľ mohli využiť tento darovaný čas na preventívnu prehliadku u urológa.

Pozrite si, ako vyzerala
kampaň v roku 2021